П'ятниця, 19 Липня 2019, 01:59:02 Всі права належать відділу освіти, молоді та спорту Краснопільської РДА. При використанні матеріалів сайту посилання на джерело є обов'язковим ©
Відділ освіти Краснопільської райдержадміністрації Сумської області
Головна Реєстрація Вхід
Вітаємо Вас, Гість · RSS
Меню сайту
Категорії розділу
Зовнішнє незалежне оцінювання [13]
Нормативні документи, роз'яснення
Державні закупівлі [7]
матеріали, що стосуються державних закупівель відділу освіти
Спорт [6]
Все, що стосується спорту у нашому районі
Бібліотеки [25]
Робота бібліотек та бібліотекарів, забезпечення літературою, конкурси...
Атестація педагогічних працівників [2]
Містить матеріали, що стосуються атестації педпрацівників району
Педагогічні здобутки [4]
З досвіду педагогів району
Олімпіади з базових дисциплін [7]
Завдання ІІ етапу олімпіад з базових дисциплін
Охорона праці [1]
Охорона праці в галузі, техніка безпеки та ін.
Психологічна служба [5]
заходи, результати конкурсів, поради... Розділ веде керівник психологічної служби Скирта Т.С.
Педагогічні конференції [5]
доповіді, звіти та ін.
Плани відділу освіти [6]
У даному розділі можна ознайомитись із плануванням відділу освіти на поточний рік
Протоколи Інтернет-нарад [5]
Протоколи нарад, які проходять у чаті на сайті відділу освіти.
Решта [9]
Матеріали, які не війшли в інші категорії
Районна ПМПК [9]
Районна психолого-медико-педагогічна консультація
Пошук по сайту
Оголошення
[10 Вересня 2018][Всім]
Конкурс на посаду директора ЗЗСО (0)
[06 Вересня 2018][Всім]
Протоколи засідання конкурсної комісії (0)
[14 Серпня 2018][Всім]
Оголошення конкурсів на посаду директора (0)
Погода
Статистика

Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0
 Документи
Головна » Документи » Районна ПМПК


У категорії матеріалів: 9
Показано матеріалів: 1-9

Сортувати по: Даті · Назві

Яким жахливим був би світ,

якби не не народжувалися постійно діти,

що несуть з собою невинність і

можливість всякої досконалості!

Джон Раскін

Дитина з особливими освітніми потребами — це дитина з порушеннями, внаслідок яких до неї потрібно застосовувати особливі освітні програми, відмінні від стандартних. Тепер суспільство бере на себе відповідальність за навчання такої дитини та розробку освітніх програм для неї.

Районна ПМПК | Переглядів: 115 | Добавил: krrono | Дата: 19 Березня 2018 | Рейтинг: 0.0/0

Важливою складовою державної політики в Україні є прогресивні зміни в стратегії розвитку освіти для дітей з особливими потребами з домінуючим напрямком – упровадженням інклюзивної освіти в закладах загальної середньої освіти та дошкільних навчальних закладах. Філософія інклюзивної освіти тісно переплітається з концепцією прав людини та рівної доступності й участі в усіх сферах життя.

Завданням інклюзивної освіти є організація навчально-виховного процесу, який би задовольняв освітні потреби всіх дітей; розробка системи надання спеціальних освітніх і фахових послуг для дітей з особливими освітніми потребами; створення позитивного клімату в навчальному середовищі.

Такі важливі складові інклюзивної форми навчання, як командний підхід, задоволення індивідуальних потреб учнів, співпраця з батьками, посилення психолого-педагогічного супроводу, толерантне ставлення та створення безбар’єрного освітньо-розвивального середовища залишаються актуальними.

Районна ПМПК | Переглядів: 157 | Добавил: krrono | Дата: 27 Лютого 2018 | Рейтинг: 0.0/0

Мотивація навчання дітей з особливими потребами має низку особливостей.

Як відомо, якість навчання, його значущість для школяра лежать в основі мотиваційної сфери. Мотив навчання – це спрямованість учня на різні сторони навчальної діяльності.

Рівень сформованості навчально-пізнавальної мотивації і навчально-пізнавальної компетентності в цілому залежить від того, в якому навчальному середовищі здійснюється навчально-пізнавальна діяльність дитини.

Районна ПМПК | Переглядів: 464 | Добавил: krrono | Дата: 23 Січня 2017 | Рейтинг: 0.0/0

Психологія розумово відсталих дітей – один з напрямків спеціальної психології, що розглядає динаміку пізнавальної діяльності й особистості розумово відсталих дітей дошкільного та шкільного віку.

Розумово відсталою називають таку дитину, у якої є стійке порушення пізнавальної діяльності внаслідок органічних ушкоджень головного мозку.

Порушення розумового розвитку - досить складна й одночасно недостатньо розкрита на сьогодні особливість перебігу розвитку дитини.

Районна ПМПК | Переглядів: 380 | Добавил: krrono | Дата: 11 Лютого 2016 | Рейтинг: 1.0/1

Інклюзивна освіта передусім є можливістю для дітей з нерізко вираженими порушеннями психофізичного розвитку. Це, зокрема, окремі форми затримки психічного розвитку, певні мовленнєві відхилення, зниження слуху чи зору, нескладні опорно-рухові порушення, порушення емоційно-вольової сфери. Якщо такі діти мають збережений інтелект, самостійно себе обслуговують, адекватно контактують з однолітками, мають сімейну підтримку, то, за умови фахового психолого-педагогічного супроводу, вони цілком можуть засвоювати культурний досвіт у середовищі здорових однолітків. Згідно з Концепцією розвитку інклюзивного навчання в Україні здійснюється активний пошук та впровадження ефективних шляхів соціальної взаємодії дітей, що потребують корекції психофізичного розвитку, із їхніми здоровими однолітками. Найпершими, хто помічає проблеми та труднощі у розвитку дитини є батьки, лікарі-педіатри, вихователі. Тому дуже важливо, щоб вони не зволікали, не чекали на спонтанне усунення проблеми, а звернулися до фахівців. Консультацію щодо раннього розвитку дитини, створення необхідних для неї умов, за необхідності - і допомогу, можна одержати у психолого-медико-педагогічній консультації.

Районна ПМПК | Переглядів: 362 | Добавил: krrono | Дата: 29 Травня 2015 | Рейтинг: 0.0/0

Методичні рекомендації асистенту вчителя.

Поради й рекомендації вчителю (вихователю), у класі якого навчається дитина з особливими потребами.

Районна ПМПК | Переглядів: 360 | Добавил: krrono | Дата: 09 Грудня 2014 | Рейтинг: 0.0/0

Краснопільською районною психолого-медико-педагогічною консультацією протягом травня-червня 2014 навчального року проведено три  консультативних засідання, на яких були присутні батьки з дітьми, що мають порушення у розвитку. Засідання були проведені при відділі освіти, молоді та спорту Краснопільської райдержадміністрації. Надана консультативна допомога 20 дітям та їх батькам (або особам, які їх заміняють). В ході засідань консультантами ПМПК були надані рекомендації батькам щодо подолання тих чи інших труднощів. Проведені бесіди з адміністрацією та вчителями навчальних закладів.

Протягом навчального року із дітьми з порушеннями у психофізичному розвитку проводилася корекційно-відновлювальна робота практичними психологами і консультантами районної ПМПК.

Завідувач ПМПК Хільгора А.В.

Районна ПМПК | Переглядів: 468 | Добавил: krrono | Дата: 10 Червня 2014 | Рейтинг: 0.0/0

Батьківська любов – джерело і гарантія емоційного благополуччя дитини, її психологічного та інтелектуального розвитку. Ще під час вагітності жінки у майбутніх батьків зароджується почуття любові. Природа любові матері й батька різна. Батько мало пов’язаний з дитиною в перші роки життя. Найважливіший для дитини в цей період життя – контакт з матір’ю. Якщо народжується дитина з особливими потребами, то створений раніше образ руйнується. У не дуже благополучній сім’ї один із подружжя, який має знижену самооцінку, починає звинувачувати партнера в тому, що дитина народилася з порушеннями у розвитку. Батьківська любов визначається індивідуальним розвитком кожної особистості.
Районна ПМПК | Переглядів: 355 | Добавил: krrono | Дата: 28 Січня 2014 | Рейтинг: 0.0/0

Відповідно до Конвенції ООН про права дитини, право жити і виховуватись у родині та право на розвиток мають усі діти, незалежно від стану їх здоров'я. Тому одним із важливих принципів програм для дітей з особливостями розвитку є принцип максимальної інтеграції в суспільство і доступності освіти на рівні з іншими дітьми, а також принцип нормалізації життя. Суспільство, родина, кожна людина мають право знати, що: Найкраще для розвитку дитини – жити в родині.
Районна ПМПК | Переглядів: 678 | Добавил: krrono | Дата: 26 Березня 2013 | Рейтинг: 0.0/0

Всі права належать відділу освіти Краснопільської РДА © 2019
Порада
Ви використовуєте браузер Для коректного відображення сайту використовуйте браузер Mozilla Firefox, який відрізняється безпечністю та стабільністю.
Форма входу
Логін:
Пароль:
Посилання
Законодавство України Мiнiстерство освiти і науки, молоді та спорту України Департамент освiти і науки Сумської обласної державної адміністрації Харківський регіональний центр оцінювання якості освіти Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти Краснопільська районна державна адміністрація Краснопільська районна рада Краснопілля. Край слобожанський Освітній портал Педагогічна преса Урядова «гаряча лінія»
Хостинг від uCoz