 |
Категорії розділу |
 |
|
Зовнішнє незалежне оцінювання [13]
Нормативні документи, роз'яснення
|
Державні закупівлі [7]
матеріали, що стосуються державних закупівель відділу освіти
|
Спорт [6]
Все, що стосується спорту у нашому районі
|
Бібліотеки [25]
Робота бібліотек та бібліотекарів, забезпечення літературою, конкурси...
|
Атестація педагогічних працівників [2]
Містить матеріали, що стосуються атестації педпрацівників району
|
Педагогічні здобутки [4]
З досвіду педагогів району
|
Олімпіади з базових дисциплін [7]
Завдання ІІ етапу олімпіад з базових дисциплін
|
Охорона праці [1]
Охорона праці в галузі, техніка безпеки та ін.
|
Психологічна служба [5]
заходи, результати конкурсів, поради... Розділ веде керівник психологічної служби Скирта Т.С.
|
Педагогічні конференції [5]
доповіді, звіти та ін.
|
Плани відділу освіти [6]
У даному розділі можна ознайомитись із плануванням відділу освіти на поточний рік
|
Решта [9]
Матеріали, які не війшли в інші категорії
|
Районна ПМПК [9]
Районна психолого-медико-педагогічна консультація
|
|
 |
 |
Статистика |
 |
|
Онлайн всього: 4 Гостей: 4 Користувачів: 0 |
 |
|
 |
Документи |
 |
У категорії матеріалів: 9 Показано матеріалів: 1-9 |
|
Сортувати по:
Даті ·
Назві
Яким жахливим був би світ,
якби не не народжувалися постійно діти,
що несуть з собою невинність і
можливість всякої досконалості!
Джон Раскін
Дитина з особливими освітніми потребами — це дитина з порушеннями, внаслідок яких до неї потрібно застосовувати особливі освітні програми, відмінні від стандартних. Тепер суспільство бере на себе відповідальність за навчання такої дитини та розробку освітніх програм для неї.
|
Важливою складовою державної політики в Україні є прогресивні зміни в стратегії розвитку освіти для дітей з особливими потребами з домінуючим напрямком – упровадженням інклюзивної освіти в закладах загальної середньої освіти та дошкільних навчальних закладах. Філософія інклюзивної освіти тісно переплітається з концепцією прав людини та рівної доступності й участі в усіх сферах життя.
Завданням інклюзивної освіти є організація навчально-виховного процесу, який би задовольняв освітні потреби всіх дітей; розробка системи надання спеціальних освітніх і фахових послуг для дітей з особливими освітніми потребами; створення позитивного клімату в навчальному середовищі.
Такі важливі складові інклюзивної форми навчання, як командний підхід, задоволення індивідуальних потреб учнів, співпраця з батьками, посилення психолого-педагогічного супроводу, толерантне ставлення та створення безбар’єрного освітньо-розвивального середовища залишаються актуальними.
|
Мотивація навчання дітей з особливими потребами має низку особливостей.
Як відомо, якість навчання, його значущість для школяра лежать в основі мотиваційної сфери. Мотив навчання – це спрямованість учня на різні сторони навчальної діяльності.
Рівень сформованості навчально-пізнавальної мотивації і навчально-пізнавальної компетентності в цілому залежить від того, в якому навчальному середовищі здійснюється навчально-пізнавальна діяльність дитини.
|
Психологія розумово відсталих дітей – один з напрямків спеціальної психології, що розглядає динаміку пізнавальної діяльності й особистості розумово відсталих дітей дошкільного та шкільного віку.
Розумово відсталою називають таку дитину, у якої є стійке порушення пізнавальної діяльності внаслідок органічних ушкоджень головного мозку.
Порушення розумового розвитку - досить складна й одночасно недостатньо розкрита на сьогодні особливість перебігу розвитку дитини.
|
Інклюзивна освіта передусім є можливістю для дітей з нерізко вираженими порушеннями психофізичного розвитку. Це, зокрема, окремі форми затримки психічного розвитку, певні мовленнєві відхилення, зниження слуху чи зору, нескладні опорно-рухові порушення, порушення емоційно-вольової сфери. Якщо такі діти мають збережений інтелект, самостійно себе обслуговують, адекватно контактують з однолітками, мають сімейну підтримку, то, за умови фахового психолого-педагогічного супроводу, вони цілком можуть засвоювати культурний досвіт у середовищі здорових однолітків. Згідно з Концепцією розвитку інклюзивного навчання в Україні здійснюється активний пошук та впровадження ефективних шляхів соціальної взаємодії дітей, що потребують корекції психофізичного розвитку, із їхніми здоровими однолітками. Найпершими, хто помічає проблеми та труднощі у розвитку дитини є батьки, лікарі-педіатри, вихователі. Тому дуже важливо, щоб вони не зволікали, не чекали на спонтанне усунення проблеми, а звернулися до фахівців. Консультацію щодо раннього розвитку дитини, створення необхідних для неї умов, за необхідності - і допомогу, можна одержати у психолого-медико-педагогічній консультації.
|
Методичні рекомендації асистенту вчителя.
Поради й рекомендації вчителю (вихователю), у класі якого навчається дитина з особливими потребами.
|
Краснопільською районною психолого-медико-педагогічною консультацією протягом травня-червня 2014 навчального року проведено три консультативних засідання, на яких були присутні батьки з дітьми, що мають порушення у розвитку. Засідання були проведені при відділі освіти, молоді та спорту Краснопільської райдержадміністрації. Надана консультативна допомога 20 дітям та їх батькам (або особам, які їх заміняють). В ході засідань консультантами ПМПК були надані рекомендації батькам щодо подолання тих чи інших труднощів. Проведені бесіди з адміністрацією та вчителями навчальних закладів.
Протягом навчального року із дітьми з порушеннями у психофізичному розвитку проводилася корекційно-відновлювальна робота практичними психологами і консультантами районної ПМПК.
Завідувач ПМПК Хільгора А.В.
|
Батьківська любов – джерело і гарантія емоційного благополуччя дитини, її психологічного та інтелектуального розвитку. Ще під час вагітності жінки у майбутніх батьків зароджується почуття любові. Природа любові матері й батька різна. Батько мало пов’язаний з дитиною в перші роки життя. Найважливіший для дитини в цей період життя – контакт з матір’ю. Якщо народжується дитина з особливими потребами, то створений раніше образ руйнується. У не дуже благополучній сім’ї один із подружжя, який має знижену самооцінку, починає звинувачувати партнера в тому, що дитина народилася з порушеннями у розвитку. Батьківська любов визначається індивідуальним розвитком кожної особистості.
|
Відповідно до Конвенції ООН про права дитини, право жити і виховуватись у родині та право на розвиток мають усі діти, незалежно від стану їх здоров'я. Тому одним із важливих принципів програм для дітей з особливостями розвитку є принцип максимальної інтеграції в суспільство і доступності освіти на рівні з іншими дітьми, а також принцип нормалізації життя. Суспільство, родина, кожна людина мають право знати, що: Найкраще для розвитку дитини – жити в родині.
Районна ПМПК |
Переглядів: 1032 |
Добавил: krrono |
Дата: 26 Березня 2013
| Рейтинг: 0.0/0
|
|
 |
Всі права належать відділу освіти Краснопільської РДА © 2025 |
 |
|
|