Вівторок, 26 Вересень 2017, 14:55:15 Всі права належать відділу освіти, молоді та спорту Краснопільської РДА. При використанні матеріалів сайту посилання на джерело є обов'язковим ©
Відділ освіти Краснопільської райдержадміністрації Сумської області
Головна Реєстрація Вхід
Вітаємо Вас, Гість · RSS
Меню сайту
Категорії розділу
Зовнішнє незалежне оцінювання [28]
Нормативні документи, роз'яснення
Державні закупівлі [7]
матеріали, що стосуються державних закупівель відділу освіти
Спорт [5]
Все, що стосується спорту у нашому районі
Бібліотеки [21]
Робота бібліотек та бібліотекарів, забезпечення літературою, конкурси...
Атестація педагогічних працівників [1]
Містить матеріали, що стосуються атестації педпрацівників району
Педагогічні здобутки [4]
З досвіду педагогів району
Олімпіади з базових дисциплін [7]
Завдання ІІ етапу олімпіад з базових дисциплін
Охорона праці [1]
Охорона праці в галузі, техніка безпеки та ін.
Психологічна служба [5]
заходи, результати конкурсів, поради... Розділ веде керівник психологічної служби Скирта Т.С.
Педагогічні конференції [5]
доповіді, звіти та ін.
Плани відділу освіти [5]
У даному розділі можна ознайомитись із плануванням відділу освіти на поточний рік
Протоколи Інтернет-нарад [5]
Протоколи нарад, які проходять у чаті на сайті відділу освіти.
Решта [9]
Матеріали, які не війшли в інші категорії
Районна ПМПК [7]
Районна психолого-медико-педагогічна консультація
Пошук по сайту
Оголошення
[21 Вересень 2017][Всім]
Графік проведення ЗНО-2018 (0)
[18 Квітень 2017][Всім]
Свято обдарованих дітей та молоді (0)
[09 Лютий 2017][Всім]
Реєстрація ЗНО-2017 (0)
Погода
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
 Документи
Головна » Документи » Районна ПМПК

МОТИВАЦІЯ ДО НАВЧАННЯ У ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ

Мотивація навчання дітей з особливими потребами має низку особливостей.

Як відомо, якість навчання, його значущість для школяра лежать в основі мотиваційної сфери. Мотив навчання – це спрямованість учня на різні сторони навчальної діяльності.

Рівень сформованості навчально-пізнавальної мотивації і навчально-пізнавальної компетентності в цілому залежить від того, в якому навчальному середовищі здійснюється навчально-пізнавальна діяльність дитини.

До позитивних ознак мотивації можна віднести:

  • загальне позитивне ставлення дитини до школи;
  • коло інтересів – дитину цікавлять явища навколишнього світу;
  • допитливість, яка є формою виявлення широкої розумової активності школярів;
  • віра в авторитет учителя і готовність виконувати будь-які завдання.

До негативних особливостей мотивації школярів з особливими потребами належить те, що їхні мотиви:

  • недостатньо дієві, тому самі по собі довго не підтримують навчальну діяльність;
  • ситуативні, їх швидко задовольнити, але без підтримки вчителя вони можуть згасати і не відновлюватися;
  • малоусвідомлені, що проявляються в невмінні школяра назвати, що й чому йому не подобається в навчальному предметі;
  • містять орієнтацію школяра частіше на результат навчання, а не на способи навчальної діяльності.

Проблема корекційної допомоги дітям з труднощами в навчанні не перестає бути актуальною завдяки збільшенню їх кількості. Без спеціальних педагогічних заходів діти з особливими освітніми потребами  не можуть засвоїти навчальну програму. Насамперед це пов'язано з несформованістю учбово-пізнавальної діяльності в дітей, порушеннями позаінтелектуальних компонентів учбово-пізнавальної діяльності, працездатності, рівня довільної регуляції поведінки, мотивації.

Рекомендації вчителю щодо розвитку мотивації до навчання учня з особливими потребами:

  1. Під час формування мотивації учителю слід враховувати вікові особливості дитини та особливості її  психофізичного розвитку.
  2. Необхідно організувати залучення дитини до активних видів діяльності і взаємодії її з іншими людьми (учителями, ровесниками).
  3. Не можна забувати, що в процесі діяльності і соціальних контактів у школярі виникають психічні новоутворення, які проявляються новим ставленням до себе, своєї діяльності
  4. Особливу увагу слід приділяти розвитку вольових якостей учня.

Отже, вчителю необхідно вміти створити таке навчальне середовище, яке сприяло б формуванню мотивації на пізнання, включення учнів у самостійну навчально-пізнавальну діяльність.

Завідувач районною ПМПК відділу освіти, молоді та спорту Краснопільської РДА Хільгора А.В.

Категорія: Районна ПМПК | Додав: krrono (23 Січень 2017)
Переглядів: 62 | Рейтинг: 0.0/0 |
Всі права належать відділу освіти Краснопільської РДА © 2017
Порада
Ви використовуєте браузер Для коректного відображення сайту використовуйте браузер Mozilla Firefox, який відрізняється безпечністю та стабільністю.
Форма входу
Логін:
Пароль:
Наше опитування
Чи потрібен методкабінет Краснопільській громаді?

Всього відповідей: 6
Посилання
Законодавство України Мiнiстерство освiти і науки, молоді та спорту України Департамент освiти і науки Сумської обласної державної адміністрації Харківський регіональний центр оцінювання якості освіти Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти Краснопільська районна державна адміністрація Краснопільська районна рада Краснопілля. Край слобожанський Освітній портал Педагогічна преса
Хостинг від uCoz