6 травня відбулося чергове засідання регіональної експертної
ради по ліцензуванню та атестації закладів освіти Сумської області, на якому
прийнято рішення про атестацію Хмелівської загальноосвітньої школи І-ІІІ
ступенів з достатнім рівнем освітньої діяльності, а керівника закладу таким, що
відповідає займаній посаді. Колектив навчального закладу під керівництвом досвідченого
директора Кононенко Л.П., яка очолює його
дев’ятнадцятий рік, успішно працює над реалізацією завдань по забезпеченню
рівного доступу громадян до якісної освіти, формуванню всебічного розвиненої,
конкурентоспроможної, самодостатньої особистості, здатної відстоювати власні
погляди та переконання, гідно виконувати свою роль у суспільстві, в колективі,
усвідомлювати цінність творчості. Для цього сформований дружній колектив
фахівців, здатний вирішувати поставлені завдання. Крім того дирекція закладу
тісно співпрацює з головою села Дяченком О.О., виконкомом Хмелівської сільської
ради, керівниками підприємств, приватними підприємцями, з громадськістю села та
з батьками. Школа давно стала центром культурного життя не лише села
Хмелівки, а й інших сіл сільської ради. Приємно вражає доглянута територія
навчального закладу з вдало розбитими клумбами, навчально-дослідною ділянкою,
газонами. Фасад школи прикрашає ялівцево-самшитова алея. Приміщення школи має привабливий естетичний вигляд. Стенд,
куточки несуть цікаву, змістовну позитивну інформацію. Відчувається, що вся
матеріально-технічна база не лише по-господарському підтримується в належному
стані, а й, незважаючи на всі труднощі сьогодення, постійно оновлюється,
поповнюється відповідно до сучасних вимог. Тому згідно з орієнтовними
критеріями оцінювання діяльності загальноосвітніх навчальних закладів,
затверджених Міністерством освіти і науки України, цей показник оцінений
високим рівнем. Таким же рівнем оцінені профорієнтаційна робота, спрямована на
вибір учнями педагогічної професії, участь учнів у виховних заходах, концепція
розвитку навчального закладу, забезпечення соціальної підтримки дітей-сиріт,
дітей з малозабезпечених сімей та інших учнів із соціально вразливих категорій;
достатнім – освітній рівень педагогічних працівників; організація їх атестації,
методичної роботи та її результативність, дотримання техніки безпеки, охорони
праці, стан матеріально-технічного забезпечення навчальних кабінетів,
майстерень, спортзалу та спортмайданчика, забезпеченість сучасною комп’ютерною
технікою, фінансове забезпечення діяльності закладу, рівень навчальних
досягнень учнів як за результатами семестрового оцінювання, так і за
результатами контрольних випробувань, проведених експертною комісією, та розбіжність
цих результатів, участь учнів у районних олімпіадах, конкурсах, ступінь впливу
навчального закладу на соціальну адаптацію учнів, стан розвитку учнівського
самоврядування, планування діяльності закладу, ефективність управлінських
рішень, впровадження інноваційних технологій в управління закладом, якість
внутрішкільного контролю, ведення ділової документації, взаємодія з органами
місцевого самоврядування, громадськістю, суспільний рейтинг навчального
закладу, створення умов для забезпечення прав і свобод учасників
навчально-виховного процесу, організація медичного обслуговування та
оздоровлення учнів і педагогічних працівників, стан фізичного виховання,
дитячого травматизму, організація харчування учнів, забезпечення умов для
збереження їх здоров’я. Середнім рівнем оцінено укомплектованість закладу
педагогічними кадрами, організація науково-дослідної та експериментальної
роботи, забезпеченість навчально-методичною та довідковою літературою. На низькому рівні, на жаль, у школі знаходиться наукова, науково-методична,
дослідницька робота педагогічних працівників, результативність участі учнів у
обласних, всеукраїнських олімпіадах, конкурсах малої академії наук. Всього навчальний заклад набрав 42,6 бала, що, як вище
зазначалося, відповідає достатньому рівню освітньої діяльності. Серед невирішених питань у навчальному закладі – ремонт
даху, забезпечення навчальних кабінетів обладнанням та матеріалами з метою
приведення їх у відповідність з положенням про навчальні кабінети. Дирекція самокритично ставиться до виявлення недоліків,
визначення першочергових та перспективних завдань по удосконаленню діяльності
навчального закладу і при підтримці колективу, громадськості, спонсорів успішно
працює над їх реалізацією.