Розвиток творчих можливостей учнів є важливим на усіх етапах
шкільного навчання, але особливого значення набуває формування творчості в
молодшому шкільному віці.
На думку Л.С. Виготського навчання в школі висуває творчість
у центр свідомої діяльності дитини.
Психологічні дослідження свідчать, що розвиток розумово
обдарованої дитини може бути затриманий і навіть загублено на будь-якому етапі
шкільного життя. Тому необхідно створювати систему спеціальної психологічної
допомоги, суспільної підтримки обдарованих дітей.
З цією метою і відбувся 22 квітня науково-практичний семінар
практичних психологів і соціальних педагогів.
Семінар проходив на базі районного методичного кабінету. В
ході семінару розглядались питання проектної діяльності психологів, соціальних
педагогів, як засіб розвитку творчої особистості та форми взаємодії з
педагогами і батьками.
Учасниками семінару були запропоновані теоретична і
практична частини з елементами тренінгу.
Цікавими і змістовними були виступи практичних психологів Бесараб Віри
Володимирівни і Мікаєлян Світлани Анатоліївни (Самотоївська ЗОШ І-ІІІ ст.,
Краснопільський НВК).
По закінченню семінару практичним психологам і соціальним
педагогам було запропоновано провести психодіагностику на предмет виявлення
обдарованих дітей.
Дослідження рекомендовано проводити у 1-4 класах за
допомогою дитячого особистісного опитувальника Кеттела.
Методист з психологічної
служби
Т.С.Скирта