25 січня 2018 року відбувся обласний етап Всеукраїнського конкурсу екскурсоводів музеїв навчальних закладів «Край, в якому я живу».
Конкурс проводився з метою виховання в учнів любові до рідного краю, бережливого ставлення до історії, духовної спадщини українського народу, розвитку музейної справи в закладах загальної середньої, позашкільної та професійно-технічної освіти.
У конкурсі брала участь вихованка Славгородської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Мамалига Вікторія, екскурсовод шкільного музею. Вона презентувала мультимедійну оглядову екскурсію «Історичними стежками Славгородщини».
Учасників конкурсу гостинно прийняв Обласний центр позашкільної освіти та роботи з талановитою молоддю.
Після реєстрації учасників відбулося урочисте відкриття конурсу. З теплими словами привітань до гостей звернулась директор Центру
Л. В. Тихенко та організатори конкурсу. Конкурсантів оцінювало журі, до складу якого входили працівники Центру та професійні екскурсоводи. Учасникам потрібно було розкрити зміст екскурсії, творчо поєднавши показ і розповідь, добре володіти матеріалами усієї експозиції, чітко, логічно, послідовно презентувати музейну колекцію. Також враховувалось володіння літературною мовою, культурою мовлення, вдале використання цитат, вміння спілкуватися з відвідувачами.
Після закінчення конкурсу відбулася нарада керівників делегацій, а з юними екскурсоводами була проведена цікава мультимедійна гра «Подорожуємо Сумщиною».
І нарешті підбиття підсумків. За кількістю набраних балів учениця Славгородської загальноосвітньої школи Мамалига Вікторія (педагогічний керівник – Муквич В.М.) стала призеркою конкурсу, посівши почесне друге місце. На підставі рішення журі вона нагороджена грамотою.
Конкурс музейної справи це ще один показник важливості збереження пам’яті українців про себе. Але головною його метою, врешті-решт, не є дипломи, відзнаки чи будь-що в цьому роді. Головною метою є юне покоління українців, що вміють творчо, оригінально, щиро пронести в собі своє коріння. А музейні експонати – то лише німі свідки історії. |