Відбулося
чергове засідання регіональної експертної ради по ліцензуванню та атестації
закладів освіти Сумської області. На ньому підтверджено рішення експертної
комісії відділу освіти Краснопільської райдержадміністрації щодо рівня освітньої
діяльності Славгородської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів. Педагогічний
колектив навчального закладу під керівництвом досвідченого директора Муквич
Віри Іванівни успішно працює над реалізацією завдань по забезпеченню рівного
доступу громадян до якісної освіти, формуванню не просто носія знань, а
особистості, здатної використовувати здобуті знання для конкурентоспроможної
діяльності в будь-якій сфері суспільного
життя, розвиненої, самостійної, самодостатньої, з власними поглядами та
переконаннями. Для цього дирекція проводить значну роботу по зміцненню
матеріально-технічної бази, тісно співпрацюючи в цьому напрямку з ТОВ «Славгород» (директор – Московських М.В., інвестор – Сіроклин Ю.В.), з громадськістю
села, з батьками. Дуже приємне
враження справляє естетичне оформлення приміщень закладу. Сформовано хороший
колектив фахівців, здатний вирішувати поставлені перед освітнім закладом
завдання. Відповідно до
орієнтовних критеріїв оцінювання
діяльності загальноосвітніх навчальних закладів, затверджених Міністерством
освіти і науки України, результативність освітньої діяльності Славгородської
загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. відповідає достатньому рівню – 42 бали. Високим
рівнем оцінені освітній рівень педагогічних працівників, загальний стан
будівель та приміщень, зовнішня естетична культура, профорієнтаційна робота,
спрямована на вибір учнями педагогічної професії, забезпеченість
навчально-методичною літературою та ефективність її використання, рівень
навчальних досягнень учнів за результатами річного (семестрового) оцінювання;
достатнім – організація атестації педагогічних працівників, науково-методична
робота, охорона праці, стан матеріально-технічного забезпечення, забезпеченість
комп’ютерною технікою, фінансове забезпечення, результати контрольних
випробувань навчальних досягнень учнів, розбіжність в рівнях досягнень за цими
результатами та оцінками дітей навчальному закладі, результативність виховної
роботи, стан роботи по управлінню навчальним закладом, робота по соціальному
захисту, збереженню та зміцненню здоров’я учнів та працівників школи. Середнім
рівнем оцінено діяльність закладу з
укомплектованості педагогічними кадрами, впровадження інноваційних педагогічних
технологій у навчальний процес. На жаль, ще
на низькому рівні наукова, дослідницька
робота педагогічних працівників, низькою залишається участь учнів у районних,
обласних, всеукраїнських олімпіадах, турнірах, конкурсах Малої академії Наук, хоч
інколи учні показують непогані результати в районних олімпіадах. Не вирішеними
залишаються питання придбання сюжетно-рольових ігор для першокласників,
обладнання кабінетів географії та основ здоров’я, багато належить зробити ще в
питанні забезпечення кабінетів обладнанням та матеріалами. Відрадно, що
атестація не стала авральним заходом, після якого можна розслабитися. Директор
правильно розуміє завдання, що стоять перед закладом, і при підтримці колективу розробила чітку програму
дій на перспективу. Деякі її пункти вже виконані або знаходяться в стадії
виконання.