Спорт стає засобом виховання тоді,
коли він – улюблене заняття кожного
В.Сухомлинський
На виконання наказу відділу освіти, молоді та спорту Краснопільської райдержадміністрації від 25.09.2017 № 256 – ОД «Про проведення районного фестивалю «Гармонія руху» в дошкільних навчальних закладах у 2017 році» в дошкільних навчальних закладах Краснопільського району з 16.10.17 по 27.10.17 року був проведений фестиваль «Гармонія руху».
З метою збереження та зміцнення здоров’я дітей, активізації роботи у фізкультурно-оздоровчому напряму, формування здорового способу життя, валеологічного світогляду вихованців активно долучилися до проведення фестивалю педагогічні колективи 22 навчальних закладів району.
Для повної реалізації завдань, максимального досягнення поставленої мети, кожним дошкільним навчальним закладом було розроблено програму проведення фестивалю. Відповідно до програм у закладах були проведені такі заходи: спортивні змагання з елементами валеології та ОБЖД, краєзнавчо-туристичні розваги, міні заняття валеологічного напрямку, рухливі ігри, загартовуючі процедури під час проведення коригуючої гімнастики після денного сну, різновиди дихальної гімнастики, читання та обговорення творів валеологічного напрямку, проведення фізкультурних пауз та фізкультурних хвилинок оздоровчого напрямку.
Спортивно-музичні свята «Пригоди на лісовій галявині», «Ми малята спритні й дужі, до здоров’я не байдужі», «Веселимось, граємось, здоров’я набираємось», спортивні свята: «Поклик джунглів», «Про лінь забудеш – здоровим будеш», драматизації «Казкові герої із спортом знайомі», «Зайчикова хатка», конкурс малюнку «Тато, мама, я – спортивна сім’я», спортивне свято «На гостини до зайчика», спрямовані на збереження здоров’я дітей.
Підсумком фестивалю стали фізкультурно – музичні свята «Спорт це сила, що дає всім крила», «В спортивній родині – здорова дитина », «Сильні, сміливі, спритні»», музично-спортивний квест «Осіння скринька здоров’я».
Фестиваль «Гармонія руху» приніс велику користь та задоволення дошкільнятам. Він сприяв активізації пізнавальної і фізичної діяльності дітей, гармонізації їх внутрішнього світу, збагаченню чуттєвої сфери та творчої уяви дітей, викликав позитивні емоції, радість від спільної діяльності, усвідомлення дітьми своїх здібностей, віри у власні сили.
|