03 квітня 2013 року на базі Краснопільського дошкільного
навчального закладу №1 «Малятко» відбулося засідання методичного об’єднання
вихователів дошкільних навчальних закладів району з теми «Праця – як засіб екологічного
та естетичного виховання». Відкрила засідання керівник методоб’єднання Пашнєва
Раїса Іванівна, яка наголосила на тому, що праця дітей в природі є важливим
засобом формування у них реалістичних уявлень про природу, практичних умінь і
навичок, саме в праці діти найбільше пізнають природу. У дітей формується
уявлення про важливість і потребу праці, виховується любов до праці, прагнення
взяти участь у трудовій діяльності дорослих і якомога краще виконати доручену
справу. Спільна робота приносить почуття задоволення, радість, виховує почуття
дружби.
В ході засідання вихователі переглянули комплексне
заняття екологічного спрямування з елементами пошуково-дослідницької діяльності
«Гей весна іде», яке провела на високому методичному рівні вихователь середньої
групи Куцеренко Лідія Владиславівна. Протягом заняття – подорожі діти виявили
вміння будувати причинно-наслідкові зв’язки в природі, застосовувати на
практиці раніше набуті знання. Спілкування під час подорожі перемежовувалось
прикметами і приказками про весну, віршами, закличками, піснями які добре
знають діти.
На занятті екологічно – природничого напрямку з елементами трудової
діяльності «Красуня Весна» проведеного вихователем старшої групи Куділь Галиною
Григорівною діти продовжували знайомитися із весняними явищами природи та
особливостями живого довкілля навесні. Вони охоче розповідали про красу
природи, про зміни що відбуваються із сонцем, зміни в рослинному та тваринному
світі, виявляли свою спостережливість, цікавість до природи рідного краю. Щоб
влітку на ділянці дитячого садка розквітли яскраві квіти діти висіяли насіння
чорнобривців, астр, гвоздик на розсаду.
Вихователь
старшої групи Кононенко Людмила Іванівна підготувала для членів методичного об’єднання
інтерактивну доповідь з теми «Креативність - базова риса особистості» в якій в
формі діалогу з присутніми ще раз довела що креативність це здібність дитини до
творчої діяльності, до подолання і виходу за межі звичайних обмежених способів,
уявлень про себе і навколишній світ, до конструктивного, нестандартного
мислення і поведінки. Це здібність бачити речі в новому, незвичайному світі
можливість знаходити нестандартні розв’язки ситуацій.
В роботі методичного об’єднання
взяла участь методист методичного кабінету відділу освіти Л.Колибіна. |