Приємно повідомити, що в цьому році активність учнів, які брали участь у Конкурсі зросла
більш, ніж удвічі порівняно з
минулим роком. В І етапі Конкурсу взяли участь 129 учнів 4-5 класів
(що становить майже третину від загальної кількості) із сімнадцяти шкіл
Краснопільського району. Одним із негативних
моментів під час проведення конкурсу потрібно зазначити те, що в деяких закладах
адміністрацією не приділяється належна увага організації даного Конкурсу, оскільки
вони взагалі не брали участі у Конкурсі з моменту його заснування (Самотоївська
ЗОШ І-ІІІ ст., Запсільська ЗОШ І-ІІ ст.).
У ІІ районному етапі огляду взяло участь 28 учасників з
15 шкіл району.
В ході перевірки, аналізу робіт журі відзначило, що
вцілому роботи відповідають вимогам, викладеним у Положенні та Умовах
проведення конкурсу, але, як і в минулому році, загальним недоліком стало те,
що частина учасників у своїх роботах не вказують прізвище вчителя
(бібліотекаря), який надавав допомогу чи інші дані (п. 5.2. Умов проведення
конкурсу та Розділ 7 Положення). Мали місце незначні помилки у текстах майже всіх дітей,
хоча вцілому грубих орфографічних помилок не було. Також деякі навчальні заклади направляли для участі у
районному етапі роботи не лише переможців, а й учасників, які зайняли ІІ та ІІІ
місце, хоча це не передбачено Умовами проведення конкурсу і ці роботи часто є
значно слабшими за рівнем виконання.
Яскравими, переконливими, емоційними є більшість робіт
учасників ІІ етапу. Журі оцінило високий літературний рівень робіт з
Миропільського НВК, Хмелівської ЗОШ І-ІІІ ст. частково – Славгородської та
Краснопільської ЗОШ І-ІІІ ст. Вагомим фактором при визначенні переможців стало
творче ставлення дитини до складання відгуку, яке дало вирішальні бали
переможцям конкурсу. Це і написання відгуку у формі чудових, цікавих віршів, і
ілюстрування робіт, і написання відгуків у різних літературних жанрах. Скажімо,
Швець Анастасія з Миропільського НВК склала сучасну літературну казку-відгук.
Незважаючи на це, більшості робіт, і навіть роботам переможців все ж не вистачало креативності у
зовнішньому оформленні роботи.
Не залишились поза увагою журі оригінальність викладу
думки, самостійність у аналізуванні, зроблених висновках, виклад власного
ставлення до прочитаного, які в різній мірі притаманні більшості
учасників ІІ етапу Конкурсу. У деяких роботах журі відзначило наявність
додаткових відомостей, почерпнутих не лише з прочитаної книги, що говорить про
загальну ерудованість учасників. Загалом, роботи учасників свідчать, що запропоновані
твори сучасної дитячої прози не залишили дітей байдужими, спонукали замислитись
над важливими проблемами однолітків, допомогли знайти відповіді на свої
запитання. У надісланих відгуках відкриваються дитячі емоції та внутрішні
переживання під час читання. Усі роботи відверті, вирізняються самобутністю,
незважаючи на різні рівні виконання.
Враховуючи все вищесказане, журі визначило переможців
конкурсу.
І
місце – Швець Анастасія (Миропільський
НВК), вчитель Гордієнко Л.В.
ІІ
місце – Прийма Антон (Краснопільська
ЗОШ І-ІІІ ст.), вчитель Прийма О.А. Симоненко
Євгеній (Миропільський НВК), вчитель Гордієнко Л.В.
ІІІ
місце – Шевченко Анастасія (Хмелівська
ЗОШ І-ІІІ ст.), вчитель Буднік Л.І.
Мамалига Вікторія
(Славгородська ЗОШ І-ІІІ ст.), вчитель Бесєдіна Н.Г. Вітаємо переможців та бажаємо успіхів у наступному етапі.
Узагальнені матеріали про проведення Конкурсу та роботи переможців були направлені до Сумського обласного
інституту післядипломної педагогічної освіти для
участі у ІІІ етапі Конкурсу.
|