Неділя, 05 Січня 2025, 00:50:32 Всі права належать відділу освіти, молоді та спорту Краснопільської РДА. При використанні матеріалів сайту посилання на джерело є обов'язковим ©
Відділ освіти Краснопільської райдержадміністрації Сумської області
Головна Реєстрація Вхід
Вітаємо Вас, Гість · RSS
Меню сайту
Пошук по сайту
Оголошення
[10 Вересня 2018][Всім]
Конкурс на посаду директора ЗЗСО (0)
[06 Вересня 2018][Всім]
Протоколи засідання конкурсної комісії (0)
[14 Серпня 2018][Всім]
Оголошення конкурсів на посаду директора (0)
Погода
Статистика

Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0
 Початкова школа

Початкова ланка освіти – фундамент шкільного навчання, адже саме тут закладається основа для формування особистості майбутнього громадянина. Вона покликана забезпечити подальше становлення і різнобічний розвиток особистості дитини, цілеспрямовано виявляти й розвивати її здібності в різних видах діяльності, створити умови для повноцінного засвоєння базового рівня освіти й уміння вчитись.

Одним із найважливіших шляхів досягнення цієї мети є оновлення методичного забезпечення навчального процесу, зокрема його основної форми – уроку. Аналізуючи рівень навчально-методичного забезпечення початкової ланки, необхідно відмітити, що  позитивно вирішують це питання колективи вчителів початкових класів Великобобрицької ЗОШ І-ІІІ ст. (директор Мандриченко І.А., керівник методоб’єднання Кукленко О.В.); Самотоївської ЗОШ І-ІІІ ст. (директор Кравченко Т.І., керівник методоб’єднання Моїсеєнко Н.А.); Славгородської ЗОШ І-ІІІ ст. (директор Муквич В.І., керівник методоб’єднання Бєсєдіна Н.Г.). Більш як на 10 тисяч гривень в обласному інституті післядипломної педагогічної освіти в 2009-2010 навчальному році було придбано для учнів 3-4 класів закладів району навчальні посібники для вивчення курсів варіативної складової навчального плану. Початкова освіта на сучасному етапі має яскраво висвітлену особистісну орієнтацію, а запорукою сучасного особистісно-орієнтованого початкового навчання є високий професійний рівень педагога, його творчість.

Нині в районі, відповідно до Державного стандарту початкової загальної освіти проводиться певна робота щодо підвищення науково-теоретичного та практичного рівнів викладання предметів в школі першого ступеня.

У методичному кабінеті зібрано зразки надбань передового педагогічного досвіду вчителів початкових класів, тематично об’єднані конспекти відкритих уроків: Кукленко О.В. (Великобобрицька ЗОШ І-ІІІ ст.), її робота «Активізація розумової діяльності через впровадження критичного мислення», схвалена методичною радою Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти; Раліної В.В. (Малобобрицький НВК) з питань організації навчально-виховного процесу в умовах індивідуально-групової форми навчання; Расторгуєвої Т.І. (Угроїдська ЗОШ І-ІІІ ст.) «Розвиток пізнавальних інтересів молодших школярів на уроці»; Півень Р.В. (Краснопільська ЗОШ І-ІІІ ст.) «Дослідницька робота з питань вивчення особливостей діагностики уваги молодших школярів».

На засіданнях районних методичних об’єднань, семінарах-практикумах, що проводяться на базі райметодкабінету та загальноосвітніх навчальних закладів вчителі початкової школи знаходять відповіді на питання, що стосуються організації навчально-виховного процесу в 1-4 класах. Планом роботи райметодкабінету передбачено ряд питань стосовно роботи з вчителями початкових класів щодо підвищення їх професійного рівня, а саме:

  • коригування роботи шкільних методичних об’єднань;
  • відстеження результатів професійної компетентності вчителя на різних рівнях професійної майстерності;
  • ознайомлення, вивчення, узагальнення та поширення передового педагогічного досвіду в межах району;
  • прогнозування подальшої діяльності вчителя;
  • організація участі навчання педагогів в обласних семінарах-практикумах, засіданнях творчих груп, тощо.

У 2010-2011 навчальному році районне методоб’днання вчителів початкових класів працюватиме над проблемою: «Формування загальнонавчальних умінь і навичок молодших школярів. Впровадження інноваційних технологій на уроках в початкових класах з метою підвищення результативності навчання».

Питання, на які необхідно звернути особливу увагу при плануванні навчально-виховного процесу в початкових класах у 2010-2011 навчальному році:

  • навчально-методичне забезпечення початкової ланки навчання;
  • забезпечення повного і раціонального використання варіативної складової навчального плану, зокрема, вивчення курсу «Історія рідного краю»;
  • з метою поліпшення якості початкової освіти, чітко спланувати та вести роботу з обдарованими дітьми молодшого шкільного віку, брати активну участь у конкурсах: математичному «Кенгуру», природничо-математичного напрямку «Совенятко», знавців української мови імені П.Яцика тощо;
  • поліпшити в навчальних закладах роль шкільної бібліотеки, з метою вироблення в учнів початкових класів читацьких інтересів, що сприятиме розвитку їх кругозору та інтелекту.

Якісний склад педпрацівників 1-4 класів загальноосвітніх навчальних закладів району в 2009-2010 навчальному році


                     
Всі права належать відділу освіти, молоді та спорту Краснопільської РДА. При використанні матеріалів сайту посилання на джерело є обов'язковим © 2025
Порада
Ви використовуєте браузер Для коректного відображення сайту використовуйте браузер Mozilla Firefox, який відрізняється безпечністю та стабільністю.
Форма входу
Календар новин
«  Січень 2025  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Посилання
Законодавство України Мiнiстерство освiти і науки, молоді та спорту України Департамент освiти і науки Сумської обласної державної адміністрації Харківський регіональний центр оцінювання якості освіти Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти Краснопільська районна державна адміністрація Краснопільська районна рада Краснопілля. Край слобожанський Освітній портал Педагогічна преса Урядова «гаряча лінія»
Хостинг від uCoz