П'ятниця, 19 Квітня 2024, 00:44:54 Всі права належать відділу освіти, молоді та спорту Краснопільської РДА. При використанні матеріалів сайту посилання на джерело є обов'язковим ©
Відділ освіти Краснопільської райдержадміністрації Сумської області
Головна Реєстрація Вхід
Вітаємо Вас, Гість · RSS
Меню сайту
Категорії розділу
Зовнішнє незалежне оцінювання [13]
Нормативні документи, роз'яснення
Державні закупівлі [7]
матеріали, що стосуються державних закупівель відділу освіти
Спорт [6]
Все, що стосується спорту у нашому районі
Бібліотеки [25]
Робота бібліотек та бібліотекарів, забезпечення літературою, конкурси...
Атестація педагогічних працівників [2]
Містить матеріали, що стосуються атестації педпрацівників району
Педагогічні здобутки [4]
З досвіду педагогів району
Олімпіади з базових дисциплін [7]
Завдання ІІ етапу олімпіад з базових дисциплін
Охорона праці [1]
Охорона праці в галузі, техніка безпеки та ін.
Психологічна служба [5]
заходи, результати конкурсів, поради... Розділ веде керівник психологічної служби Скирта Т.С.
Педагогічні конференції [5]
доповіді, звіти та ін.
Плани відділу освіти [6]
У даному розділі можна ознайомитись із плануванням відділу освіти на поточний рік
Решта [9]
Матеріали, які не війшли в інші категорії
Районна ПМПК [9]
Районна психолого-медико-педагогічна консультація
Пошук по сайту
Оголошення
[10 Вересня 2018][Всім]
Конкурс на посаду директора ЗЗСО (0)
[06 Вересня 2018][Всім]
Протоколи засідання конкурсної комісії (0)
[14 Серпня 2018][Всім]
Оголошення конкурсів на посаду директора (0)
Погода
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
 Документи
Головна » Документи » Педагогічні здобутки

Багатоваріантні рiзнорiвневi однотипні тренувальні вправи
С.П. Цуренко,
вчитель-методист математики
Краснопiльської ЗОШ І-ІІІ ст.
Краснопільського району Сумської областi

         С.П. Цуренком розроблена нова методична технологія складання тексту однотипних багатоваріантних задач,яка дає змогу за допомогою умови однієї задачі:
  • збільшити кількість використаних однотипних задач в десятки разів;
  • забезпечити кожного учня класу окремим варіантом при написанні самостійної роботи або контрольної роботи і прогнозувати відповіді до кожного варіанту, задавати додому контрольні роботи;
  • залучати до перевірки правильності  розв'язання  однотипних  задач учнів класу;
  • економити час на перевірку завдань, а  за  описаним  вчителем алгоритмом
  • виставляти оцінки за правильні відповіді, самостійно оцінити учням свої навчальні досягнення при проведенні  тематичного контролю.
         Умови задач тренувальних вправ підібрані так, що числові значення вправи враховують порядковий номер учня у класному журналі, тому умова однієї вправи – окремий варіант для кожного учня класу. Відповіді до кожного варіанту прогнозуються вчителем умовою вправ, що дає йому змогу за короткий час перевірити і оцінити роботу кожного учня класу.
         Завдяки цьому можна урізноманітнити навчальний процес, індивідуалізувати роботу учнів як вдома, так і у класі, збільшити ресурс використаних вправ в десятки разів; формувати в учнів стійкі навички і вміння розв’язання вправ однотипного характеру; якісно підготувати їх до тематичного контролю. Цей метод дасть змогу об’єктивно оцінити навчальні досягнення учнів з математики під час тематичного контролю і державної атестації.
         Використання порядкового номера учня, охоплення кожного учня індивідуальною задачею, прогнозування відповідей до кожної задачі за допомогою умови завдань – це шляхи застосування методів інформатики і комп’ютерних технологій у навчальному процесі без самого комп’ютера.
         Залежно від складу учнів, навчальних можливостей класу, теми і кількості годин, відведеної на неї, вчитель може, використовуючи тексти цих задач, задавати різну кількість варіантів на самостійній або класній контрольній роботі, змінювати порядкові номери учнів, тощо.
         З технологією складання тексту однотипних багатоваріантних задач із використанням порядкового номера учня у класному журналі детально можна ознайомитись в таких статтях і навчальних посібниках:
  1. Цуренко С.П. “ Подолання “задачного дефіциту” в шкільному курсі математики”. Математика.-2002.-№ 19.2
  2. Цуренко С.П. “ Дидактичні матеріали”. Математика в школі.-2002.-№ 2.
  3. Цуренко С.П. "Багатоваріантні різнорівневі однотипні задачі на рівнобедрені трикутники. Багатоваріантні різнорівневі однотипні задачі на рівнобічні трапеції і різносторонні трикутники". Математика в школах України. – 2006. №19-21.
  4. Цуренко С.П. “ Алгебра і початки аналізу. Геометрія. 10 клас. Багатоваріантні контрольні, самостійні, класні і домашні роботи.: Тематичне оцінювання” .- Тернопіль: Навчальна  книга - Богдан, 2004.
  5. Цуренко С.П. “ Алгебра і початки аналізу. Геометрія. 11 клас. Багатоваріантні контрольні, самостійні, класні і домашні роботи.: Тематичне оцінювання” .- Тернопіль: Навчальна  книга - Богдан, 2004.
  6. Цуренко С.П. “ Алгебра. Геометрія. 8 клас. Багатоваріантні контрольні, самостійні, класні і домашні роботи.: Тематичне оцінювання” .- Тернопіль: Навчальна  книга - Богдан, 2004.
  7. Цуренко С.П. “ Алгебра. Геометрія. 7клас. Багатоваріантні контрольні, самостійні, класні і домашні роботи.: Тематичне оцінювання” . – Тернопіль: Навчальна книга – Богдан, 2005.
         Всі випущені з друку авторські навчальні посібники з математики рекомендовано вченою радою Сумського обласного інституту  післядипломної педагогічної освіти до запровадження в навчальний процес. Довідкову інформацію про видані посібники можна знайти в мережі  Іnternet, проглянувши сайт видавництва “Навчальна книга - Богдан”.
         У видавництві “Навчальна книга - Богдан” готуються до друку:
  1. Цуренко С.П. “ Алгебра. Геометрія. 9 клас. Багатоваріантні контрольні, самостійні, класні і домашні роботи.: Тематичне оцінювання” .
  2. Цуренко С.П. “ Алгебра. Геометрія. 7-9 класи. Багатоваріантні різнорівневі тренувальні вправи для класних робіт і домашніх завдань: Тематичне оцінювання”
Домашня адреса:
 
Цуренко Сергій Павлович
42400 вул. Вокзальна 9, кв.4
смт. Краснопiлля Сумської області
Дом. тел. (8-05459) 5-24-31.
E-mail: vita-3031974-a@mail.ru
Категорія: Педагогічні здобутки | Додав: методист (16 Квітня 2009)
Переглядів: 3027 | Теги: Цуренко | Рейтинг: 0.0/0 |
Всі права належать відділу освіти Краснопільської РДА © 2024
Порада
Ви використовуєте браузер Для коректного відображення сайту використовуйте браузер Mozilla Firefox, який відрізняється безпечністю та стабільністю.
Форма входу
Логін:
Пароль:
Посилання
Законодавство України Мiнiстерство освiти і науки, молоді та спорту України Департамент освiти і науки Сумської обласної державної адміністрації Харківський регіональний центр оцінювання якості освіти Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти Краснопільська районна державна адміністрація Краснопільська районна рада Краснопілля. Край слобожанський Освітній портал Педагогічна преса Урядова «гаряча лінія»
Хостинг від uCoz