Середа, 26 Червня 2019, 13:50:50 Всі права належать відділу освіти, молоді та спорту Краснопільської РДА. При використанні матеріалів сайту посилання на джерело є обов'язковим ©
Відділ освіти Краснопільської райдержадміністрації Сумської області
Головна Реєстрація Вхід
Вітаємо Вас, Гість · RSS
Меню сайту
Категорії розділу
Зовнішнє незалежне оцінювання [13]
Нормативні документи, роз'яснення
Державні закупівлі [7]
матеріали, що стосуються державних закупівель відділу освіти
Спорт [6]
Все, що стосується спорту у нашому районі
Бібліотеки [25]
Робота бібліотек та бібліотекарів, забезпечення літературою, конкурси...
Атестація педагогічних працівників [2]
Містить матеріали, що стосуються атестації педпрацівників району
Педагогічні здобутки [4]
З досвіду педагогів району
Олімпіади з базових дисциплін [7]
Завдання ІІ етапу олімпіад з базових дисциплін
Охорона праці [1]
Охорона праці в галузі, техніка безпеки та ін.
Психологічна служба [5]
заходи, результати конкурсів, поради... Розділ веде керівник психологічної служби Скирта Т.С.
Педагогічні конференції [5]
доповіді, звіти та ін.
Плани відділу освіти [6]
У даному розділі можна ознайомитись із плануванням відділу освіти на поточний рік
Протоколи Інтернет-нарад [5]
Протоколи нарад, які проходять у чаті на сайті відділу освіти.
Решта [9]
Матеріали, які не війшли в інші категорії
Районна ПМПК [9]
Районна психолого-медико-педагогічна консультація
Пошук по сайту
Оголошення
[10 Вересня 2018][Всім]
Конкурс на посаду директора ЗЗСО (0)
[06 Вересня 2018][Всім]
Протоколи засідання конкурсної комісії (0)
[14 Серпня 2018][Всім]
Оголошення конкурсів на посаду директора (0)
Погода
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
 Документи
Головна » Документи » Педагогічні здобутки

Розвиток пізнавальної активності школярів шляхом впровадження інтерактивних форм навчання
Мілюкова Людмила Іванівна,
вчитель-методист початкових класів
Миропільської ЗОШ І-ІІІ ст.
Краснопільського району Сумської області


      Людмила Іванівна створює оптимальні умови для розкриття та розвитку особистості молодшого школяра.
      Досконала структура уроку, особиста орієнтація навчання, емоційна піднесеність - основа міцних знань її вихованців, 51% яких мають високий і достатній рівень навчальних досягнень. Багато уваги приділяє обдарованим дітям.
      Постійно працює над підвищенням професійного рівня, переможець районного конкурсу "Учитель року-2004". Розробила оригінальні методичні рекомендації «Роль усної народної творчості в процесі розвитку пізнавальних інтересів учнів молодшого шкільного віку», які схвалені вченою радою Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти. Керівник шкільного методичного об'єднання вчителів початкових класів.
Методист райметодкабінету Л.В. Откидич

      Ми живемо в час комп'ютеризації та інтенсивного розвитку всіх галузей науки та виробництва. Школярі більшість вільного часу проводять біля комп'ютерів, мало читають. І сьогодні, як ніколи існує дефіцит етичного, морального, естетичного виховання та таких людських рис, як чесність, справедливість, гуманність. Вважаю, що неоціненне значення для розвитку у школярів цих рис мають твори усної народної творчості: прислів'я, приказки, загадки, образні порівняння і т.д.
      Пропоную систему вправ з використанням творів усної народної творчості. Вони розраховані для організації самостійної та колективної роботи з української мови та курсу «Я і Україна» в 2-4 класах. Ці вправи можна використовувати після того, як програмовий матеріал вивчений по підручнику. Вони розраховані також і для роботи в парах або малих групах. Роздатковий ілюстративний матеріал має за мету допомогти учням швидко, в межах їх вікових особливостей орієнтуватися в малюнку, вибирати лише потрібне, розвивати увагу та кмітливість. Цей роздатковий матеріал допоможе вчителю забезпечити різносторонній підхід до вивчення матеріалу. З цією метою на додатку дається комплекс різних вправ: вправи на закріплення знань по темі «Частини мови» тісно пов'язані із завданнями по розвитку логічного "мислення та різних тем з природознавства.
      Кожна роздаткова картка - це або малюнки (картинки) окремих предметів або невеликі сюжети. Але є картки з більш важкими завданнями, що дозволить учителеві здійснити диференційований підхід у навчанні. На окремих картках дані завдання, які виховують у дітей інтерес до вивчення природи, до поповнення своїх знань творами усної народної творчості.

      Всі картки об'єднані по серіях:
I серія - «Частини мови в загадках».
II серія - «Частини мови в прислів'ях та приказках».
III серія - «Частини мови в образних порівняннях».
IV серія - «Вправи на розвиток мислення, уваги, кмітливості».
V серія - «Основне про кожний місяць року».

І серія «Частини мови в загадках»
  1. Іменник. Назви істот та неістот. Числівник. Звуково-буквений аналіз.
  2. Іменник. Добір загальної назви до кількох іменників.
  3. Розвиток зв'язного мовлення. Звуково-буквений аналіз слів. Відмінювання іменників.
  4. Іменник. Однина і множина. Багатозначність іменників. Прикметник.Розвиток зв'язного мовлення.
  5. Іменник. Числа іменника. Прикметник. Розвиток зв'язного мовлення.
  6. Іменник. Дієслово. Питання, які ставимо до дієслів. Добір до дієслів споріднених іменників. Прикметник.
  7. Слова-назви предметів. Розвиток зв'язного мовлення. Написання слів з ненаголошеними [е], [и], які перевіряються наголосом. Складання діалогу. 
  8. Іменники-назви Істот та назви неістот. Дієслово. Неозначена форма дієслова. Багатозначність дієслів.

II серія «Частини мови в прислів'ях та приказках».
  1. Пригадування прислів'їв і приказок, які нагадують дані ілюстрації. Неозначена форма дієслів. Написання не з дієсловами.
  2. Іменник. Початкова форма іменника. Відновлення змісту прислів'їв.
  3. Слова-назви предметів. Букви, які позначають два звуки.
  4. Написання числівників. Словникові слова. Відмінювання іменників.
  5. Прикметник. Прикметники-антоніми. Відмінювання прикметників.
  6. Іменник. Число іменників. Зв'язок іменників з прикметниками. Звуково-буквений аналіз слів. 
  7. Числівник. Правопис числівників. Драматизація. Запис слів у алфавітному порядку.

III серія «Частини мови в образних порівняннях»
  1. Назви істот та назви неістот. Неозначена форма дієслів.
  2. Іменник. Творення прикметників від іменників. Розвиток зв'язного мовлення. Неозначена форма дієслів.
  3. Повторення про частини мови. Відмінювання іменників. Словникові слова.
  4. Відмінювання іменників. Розвиток зв'язного мовлення. 
  5. Відмінювання іменників. Драматизація.

IV серія «Вправи на розвиток мислення, уваги, кмітливості»
  1. Рослинний і тваринний світ України.
  2. Природа Півночі. Рослинний і тваринний світ Півночі.
  3. Пори року. Весна.
  4. Пори року. Осінь. Рослини і тварини восени.
  5. Пори року. Зима. Рослини і тварини взимку.
  6. Пори року. Літо.
      7,8. Вулиця. Безпека на вулиці. Зоряне небо. Положення місяця та Великої Ведмедиці.

V серія «Основне про кожний місяць року»
  1. Загадки про місяці року.
  2. Походження назви місяців.
  3. Віршовані твори.
  4. Свята кожного місяця. 
  5. Народні прикмети.

Домашня адреса:

Мілюкова Людмила Іванівна
42410 с. Миропілля, Краснопільський район, Сумська область,
роб. тел. (05459 або 259) 7 42 76

Категорія: Педагогічні здобутки | Додав: методист (14 Квітня 2009)
Переглядів: 2280 | Рейтинг: 3.2/4 |
Всі права належать відділу освіти Краснопільської РДА © 2019
Порада
Ви використовуєте браузер Для коректного відображення сайту використовуйте браузер Mozilla Firefox, який відрізняється безпечністю та стабільністю.
Форма входу
Логін:
Пароль:
Посилання
Законодавство України Мiнiстерство освiти і науки, молоді та спорту України Департамент освiти і науки Сумської обласної державної адміністрації Харківський регіональний центр оцінювання якості освіти Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти Краснопільська районна державна адміністрація Краснопільська районна рада Краснопілля. Край слобожанський Освітній портал Педагогічна преса Урядова «гаряча лінія»
Хостинг від uCoz